Zwroty, wymiana i reklamacje

Zwroty

  1. Masz prawo zwrócić zakupiony towar w przeciągu 14 dni od dnia odbioru zamówienia, bez podania przyczyny (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży)
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia. Możesz to zrobić na dwa sposoby:
    • zalogować się na swoje konto w sklepie, w panelu użytkownika TWOJE KONTO dodać zwrot w panelu ZWROTY TOWARÓW. Wypełnić wszystkie pola w formularzu, wydrukować formularz o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Preferowany sposób, przyśpieszy proces zwrotu.
    • wydrukować i wypełnić formularz odstąpienia od umowy sprzedaży i przesłać go do nas pocztą lub pocztą elektroniczną. Formularz dostępny tutaj.
  3. Zapakować solidnie towar.
  4. Prześlij paczkę ze zwrotem. Zwrotu dokonujesz na własny koszt. Możesz skorzystać z oferty sklepu - Poczta Polska 9,50 zł, wybór na ścieżce zwrotu w sklepie.
  5. Zwrotu pieniędzy dokonamy w ciągu 14 dni po otrzymaniu przesyłki ze zwrotem, na wskazany w formularzu zwrotu numer konta bankowego.

UWAGA! Klient jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, Sprzedawca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru - na przykład za uzupełnienie metek, za uszkodzenie opakowania, za stopień zużycia towaru kwalifikujący go do dalszej sprzedaży jako produkt używany.

Wymiana

  1. Zwróć zakupiony towaru zgodnie z procedurą ZWROTY. Należność za produkty, które do nas odeślesz zostanie zwrócona w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
  2. Złóż nowe zamówienie w sklepie.

Reklamacje

  1. ModaMoni.pl jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym.
  2. Aby złożyć reklamację zaloguj się na konto w sklepie, w panelu użytkownika TWOJE KONTO dodaj reklamacje w panelu REKLAMACJE TOWARÓW. Wypełnij wszystkie pola, dołącz zdjęcia reklamowanego towaru i czekaj na rozpatrzenie reklamacji. Odpowiedź dostaniesz w ciągu 14 dni zwrotnie pocztą elektroniczną wraz z dalszymi instrukcjami.

 

Adres do zwrotów, wymian i reklamacji:
ModaMoni.pl
ul. Rodziny Ulmów 22 lok. 43
02-777 Warszawa
e-mail: sklep@modamoni.pl
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel